Skip Navigation?
 

Kontakt dla klientów indywidualnych

Biuro Obsługi Klienta AIG

Masz pytanie w sprawie posiadanej polisy, chcesz się dowiedzieć więcej o naszych ubezpieczeniach?

bok@aig.com

+48 22 545 85 15

Odwołanie od decyzji w sprawie zgłoszonej szkody

Jeśli nie zgodzisz się z naszą decyzją dotyczącą zgłoszonego roszczenia, odwołanie możesz zgłosić:

a) pisemnie na adres AIG Europe S.A., ul. Marszałkowska 111, 00-102 Warszawa,

b) pocztą elektroniczną na adres e-mail: szkodyaig@aig.com

Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić wysoki standard usług. Jeśli będziesz miał uwagi, co do naszych usług, reklamację możesz zgłosić:
a) pisemnie na adres AIG Europe S.A., ul. Marszałkowska 111, 00-102 Warszawa, lub
b) telefonicznie pod numerem telefonu 22 545 85 15 albo ustnie do protokołu podczas wizyty w naszej siedzibie pod adresem w Warszawie, ul. Marszałkowska 111, lub
c) pocztą elektroniczną na adres e-mail: reklamacje@aig.com.

Odpowiedź na Twoją reklamację prześlemy pisemnie w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania, a w szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie, o których zostaniesz poinformowany odrębnym pismem, rozpatrzymy reklamację w terminie 60 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację może być przesłana pocztą elektroniczną, o ile zgłaszający reklamację o to poprosił i wskazał adres e-mail. Aby ułatwić nam odpowiedź na reklamację, prosimy podać numer posiadanej polisy lub zgłoszonego roszczenia, jak również imię i nazwisko.

Jeśli nie zgodzisz się z naszą decyzją, możesz zwrócić się do:
a) Rzecznika Finansowego
b) Komisji Nadzoru Finansowego, która sprawuje nadzór nad działalnością Ubezpieczyciela
c) Miejskich i Powiatowych Rzeczników Konsumentów

Jeśli nie zgodzisz się z naszą decyzją, możesz także wnieść powództwo o roszczenia wynikające z umowy ubezpieczenia. Możesz je wytoczyć albo według przepisów o właściwości ogólnej albo przed sąd właściwy dla Twojego miejsca zamieszkania lub siedziby pozostałych ubezpieczonych lub uprawnionych z umowy ubezpieczenia, a w przypadku roszczeń spadkobierców Ubezpieczonego – przed sąd właściwy dla nich. Roszczenia z umów ubezpieczenia przedawniają się z upływem 3 lat.

Podmiotem uprawnionym do prowadzenia pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów konsumenckich jest Rzecznik Finansowy (www.rf.gov.pl).

W związku z faktem, że AIG Europe S.A. jest zakładem ubezpieczeń z siedzibą w Luksemburgu, w przypadku jakichkolwiek skarg dotyczących niniejszej Umowy Ubezpieczenia oprócz możliwości skorzystania z procedury składania skarg określonej powyżej ma Pan/Pani również możliwość skorzystania z usług organów mediacyjnych w Luksemburgu. Dane kontaktowe luksemburskich organów mediacyjnych są dostępne na stronie internetowej AIG Europe S.A.: http://www.aig.lu

 

reklamacje@aig.com

+48 22 545 85 15

Kontakt dla mediów

Przedstawicieli mediów prosimy o kontakt z Biurem Prasowym AIG

Marta.Makarska@colonnade.pl

+48 22 528 52 32