Skip Navigation?
 

Ubezpieczeniowe Programy Serwisowe

Dzięki Ubezpieczeniowym Programom Serwisowym zaoszczędzisz na naprawach w razie awarii lub zniszczenia sprzętu wskutek nieszczęśliwego wypadku.

Ubezpieczeniowe Programy Serwisowe to ubezpieczenie sprzętu RTV i AGD w Twoim domu. Dzięki nim przedłużysz gwarancję na urządzenia aż do 5 lat i nie poniesiesz wydatków na naprawę po wygaśnięciu gwarancji producenta.

Dodatkowo, w razie uszkodzenia sprzętu wskutek nieszczęśliwego wypadku lub utraty sprzętu wskutek kradzieży z włamaniem lub kradzieży z rozbojem, pokryjemy koszt naprawy lub koszt dostarczenia nowego sprzętu.

Ubezpieczenia te są dostępne u naszych partnerów. Możesz ubezpieczyć sprzęt zakupiony w sklepach: Auchan, Media Markt, Neonet, Neo24.pl, RTV EURO AGD, Saturn oraz Audiofon.

Produkty PLUS

Szeroki wybór ubezpieczeń, które razem z innymi produktami tworzą praktyczne pakiety ochrony w codziennych sytuacjach.

Produkty Plus+ to ubezpieczenia oferowane samodzielnie lub dodawane do innych produktów i usług. Zadaniem Plus+ jest ochrona od nieprzewidzianych strat finansowych, na jakie jesteś narażony w codziennym życiu. Jeśli np. w razie kradzieży, przywłaszczenia, rozboju lub nieszczęśliwego wypadku stracisz swoją własność, pokryjemy związane z tym koszty.

Produkty Plus to oferta dla klientów banków, instytucji finansowych, sklepów, biur podróży, operatorów telekomunikacyjnych, dostawców mediów lub innych usług.

Plus+ to indywidualnie dopasowywane rozwiązania do oczekiwań partnerów współpracujących z AIG, dostosowane jednocześnie do potrzeb indywidualnych konsumentów.

  • ochrona w codziennych sytuacjach,
  • poczucie bezpieczeństwa,
  • niska składka, która nie obciąża budżetu,
  • ochrona ubezpieczeniowa dopasowana do potrzeb klienta indywidualnego,
  • szybki i wygodny proces likwidacji szkody, bez zbędnych formalności,
  • doradztwo i pomoc AIG w przygotowaniu dobrze dopasowanego programu ochrony ubezpieczeniowej Plus+ dla klientów indywidualnych.

Ubezpieczenie:

  • nieuprawnionych transakcji dokonanych utraconą kartą kredytową/płatniczą,
  • na wypadek utraty torebki, portfela, karty płatniczej, dokumentów i kluczy,
  • towarów kupionych i opłaconych za pomocą karty i utraconych wskutek kradzieży lub zniszczenia wskutek nieszczęśliwego wypadku,
  • sprzętu RTV/AGD/PC po wygaśnięciu gwarancji producenta (Rozszerzona Gwarancja),
  • na wypadek utraty wskutek kradzieży z rozbojem środków pieniężnych pobranych z bankomatu,
  • mienia ruchomego pozostawionego w mieszkaniu w czasie wyjazdu,
  • od utraty danych wskutek działania wirusów komputerowych lub nieszczęśliwego wypadku (Data Recovery),
  • biletu na wypadek konieczności rezygnacji z wykorzystania go,
  • od start finansowych poniesionych wskutek utraty tożsamości,
  • najniższej ceny (gwarancja najniższej ceny).



Proszę wpisać swoje imię Proszę podać nazwę


Proszę wpisać swoje nazwisko Proszę podać nazwę


Wpisz adres e-mail Proszę podać poprawny adres e-mail


Wpisz swój numer telefonu Wprowadź poprawny numer telefonu

Proszę przyjąć warunki Proszę przyjąć warunki

Dokumenty do pobrania